loading...
بن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
alibfa بازدید : 1102 1391/12/12 نظرات (0)

انواع مدل موی دخترانه
مدل موی دخترانه


این مدل مو با ریزر کوتاه میشود و در واقع قسمت بالا جداگانه کوتاه میشود و دو تکه بالا و پایین با هم چک نمیشود. این مدل بیشتر به مدل امو نزدیک است که خیلی این روزها طرفدار دارد. این مدل مناسب افرادی با فرم صورت بیضی شکل است.

انواع مدل موی دخترانه

انواع مدل موی دخترانه

این مدل مو مناسب افرادی است که موهای صاف و کلفت دارند.با این مدل مو حتما باید آرایش کنید البته هرچه کمتر بهتر. این مدل کوتاهی با وجود کوتاه بودن باز حالت زنانه ای به طرف میدهد بسیار مناسب افراد کوتاه قد و لاغر است اگر صورت بزرگی دارید یا موهای خیلی پرپشتی دارید این مدل ممکن است مناسب شما نباشد.


این فصل دوباره بازار اکستنشن مو گرم است. با اضافه کردن موهای اکستنشن میتوانید مدل موی بالا را داشته باشید و یا میتوانید اگر موهای بلند و یکدستی دارید این مدل مو را کوتاه کنید. فقط اگر سن شما بالای ٣۵ سال است بهتر است کمی بیشتر درباره اش فکر کنید چون موهای بلند و یکدست مثل تصویر بالا صورت را قاب میکند که توجه را بیشتر به چروکهای صورت میبرد.


مدل های خیلی کوتاه هم این فصل خیلی مد هستند. این مدل مناسب افرادی است که موهای کلفت و نرمی دارد و به دنبال مدلی میگردند که استایل کردن آن وقت زیادی نمیبرد و نگهداری از آن راحت و ساده است. چون چتری تا بالای چشم هاست آرایش چشم شما بیشتر دیده میشود. بنابر این روی چشم ها بیشتر کار کنید و با اضافه کردن مزه های مصنوعی که مد هستند زیبایی خود را زیاد کنید. این مدل مو را به شکل های مختلف میتوانید استایل کنید و این مدل بسیار مناسب افرادی با صورت کوچک و لاغر  و با قلب جوان است که از مدل موی خود بیشترین لذت را ببرد.


مدل موی متوسط دوباره بنظر میاید که در سال ٢٠٠٩ محبوب بشوند. این مد در واقع فقط در جلو دارای لایه  لایه یا فدر است. مو از پشت سر یکسان کوتاه میشود. این مدل کوتاهی بسیار مناسب مو هایی است که براق هستند  و دارای کیفیت خوبی هستند. این مدل کوتاهی مناسب هر گونه فرم صورتی است و با اضافه کردن گل سر و یا سنجاق های فانتزی هر روز میتوانید به این مدل مو شکل جدیدی بدهید. از این مدل مو دیرتر خسته خواهید شد.


مدل موی پانکی کوتاه با رنگ موی پلاتینیوم مدل موی غیر رسمی مناسب صورت های کوچک و لاغر با چشمانی بزرگ است. از رز لب های صورتی براق رزگونه های صورتی و خط چشم گربه ای استفاده کنید تا حالت زنانه بیشتری به شما بدهد. این مدل مو مناسب هر گونه جنس مویی است .








چتری های گرد که با برس های گرد به طرف داخل داده شده اند زمستان امسال باز مد هستند. این مدل سال ٧٠ مناسب موهای کلفت و افرادی است که میخواهند با آرایشی مانند بریجت باردو (برق لب صورتی  رزگونه صورتی با آرایش چشم دودی)

این مدل مو بسیار مناسب افرادی است که وقت زیادی برای استایل کردن مو ی خود ندارند. این کوتاهی بعد از بیدار شدن باز خوب و جالب دیده میشود و نیاز زیادی برای کار کردن روی آن ندارید.

انواع مدل موی دخترانه

ما همه مدل موی کیتی هولمز همسر تام کروز و ریحانا خواننده مشهور را در تابستان گذشته دوست داشتیم. امسال این مدل باب ولی با کمی صافت تر در نوک موها بیشتر مورد پسند هستند تا باب با خط های مشخص. این کوتاهی مناسب موهای کلفت و یا کمپشت با کیفیت خوب است که کمی مجعد هستند  مناسب میباشد.این کوتاهی مناسب صورت های گرد و مربعی شکل میباشدو چون چتری ممکن است چشم ها را بپوشاند بهتر است از رز لب های براق استفاده کنید که به چهره شما رنگ و شادابی میدهد.


چتری که مد سال ٨٠ بودند باز در مد های ٢٠٠٨ یکی از مواردی بودند که دیده میشدند که  این بار کوتاه و یک دست دیده میشوند تا یک طرفه . افرادی با مو های  کم پشت و صورتی نه چندان گرد مناسب این نوع کوتاهی میباشند. با این کوتاهی باید به آرایش دقت بیشتری کنید برای اینکه صورت را قاب میکنید. و صورت بیشتر مورد توجه دیگران قرار میگیرد. این مدل سودو است که با اتوی مو استایل میشود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar

قیمت: 39000 تومان



درباره ما
دانلود آهنگ,خریداینترنتی,دانلودرایگان,عکس بازیگران سینما,اس ام اس,کدپیشواز,جدیدترین مدل ها,موزیک ویدئو,لوازم آرایشی,فال وطالع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد این وب سایت راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 173
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 683
  • باردید دیروز : 1,613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 683
  • بازدید ماه : 8,136
  • بازدید سال : 61,538
  • بازدید کلی : 1,693,175