loading...
بن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
raha بازدید : 509 1392/03/28 نظرات (0)

مدل ها و سبک های مد شده در سال 2013

در حالی که بسیاری از ما مشغله کاری داریم و به دنبال کار و تلاش در زندگی روزمره هستیم  ، اما بازهم همگی ما درگوشه ای از ذهنمان به دنبال این هستیم  که بدانیم در سال جدید چه مدل و سبک هایی برای بانوان نوجوان شیک پوش مد شده است. از مردمان انگلیس  گرفته تا سوئدی و همه مردم  ، به دنبال آن هستند که ببینند ستاره های کشور و خواننده های معروف کشورشان در سال جدید چه می پوشند.
Chloe Grace Moretz
در 15 ساله گذشته هیچ کس جز او در این سن نتوانست صاحب فرش قرمز شود، و با علاقه ای که او  به طراحانی چون  Alexander McQueen و MaxMara دارد ما را برای دیدن آنچه که او در سال 2013 می پوشد هیجان زده کرده است.
AnnaSophia Robb
بازیگر فیلم هایی چون " چارلی و کارخانه شکلات سازی " و " پیمایشگر روح " می باشد. در سال 2013 ، او تجسم جوانی است از لباس های مد شده که مورد علاقه همه است . این در حالی است که سبک و شیوه مد او متناسب برای جوانان 19 ساله می باشد.


Kiernan Shipka
دراپر کوچک (که تقریبا ) بزرگ شده است.  ستاره" مردان دیوانه " و نوجوانی که  در سن 13 سالگی در ماه نوامبر درخشید - او متناسب با سن خود توانست مد را به سمت پیشرفت ببرد. متناسب با سن او لباس های پوشیده  وموهای دم اسبی می باشد. او توانست با کمک طراحانی چون Zac Posen  و Oscar de la Renta بر روی فرش قرمز برود. لباس های ساده و درعین حال زیبایی که او به تن می کند باعث شده ما را برای دیدن لباس های جدید او در سال 2013 ذوق زده کند.

Maude Apatow
به خاطر دارید که این دختر کوچک همان است که در " قتل گوگل " و " به در کوبیدن" بازی کرده است. او دختر 15 ساله کارگردان Judd Apatow می باشد. او مد لباس می باشد و جدیدترین سرمایه گذاری ها هم روی او انجام شده . جالب است بدانید که او چگونه به خوبی می تواند کفش پاشنه بلند و لباس هایی با بالا تنه بلند بپوشد .
Hailee Steinfeld
نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگرنوجوان زن است . او در سال 2013 بسیار پرکار خواهد بود. او در " رومئو و ژولیت "و " بازی پایانی " اجرای برنامه و ایفای نقش کرده است. ما می توانیم مطمئن باشیم که این بازیگر در تورهای تبلیغاتی ارزش قابل توجهی خواهد داشت. علاوه بر اینها او در پوشیدن انواع و مدل های مختلف لباس فعالیت دارد. او نه تنها در انواع لباس های اسپرت بلکه در لباس های مجلسی و متناسب با این سن هم فعالیت می کند و کاملا موفق می باشد.
Rita Ora
باید اعتراف کرد او جوان 22 ساله ای است که بسیار مبتکر می باشد و می تواند در زمینه مد و لباس ایده هایی جذاب را از خود نشان دهد .اما علاوه بر ابتکارعمل او در مد باید در نظر داشت که او با کمک گرفتن از طراحان مد و لباس توانسته بسیار موفق باشد.

Paloma Faith
ما به جرات می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که به آهنگهای Paloma حتی بدون آنکه عاشق باشید گوش دهید و از صدای باور نکردنی این خواننده کاملا لذت ببرید. مدل لباس ها و مدل موهای او بسیار دیدنی و زیبا می باشد. او در انواع لباس های اسپرت و مجلسی متناسب با سنش بسیار شیک پوش و صاحب سبک است.
Nina Dobrev
واقعیت این است که این ستاره 23 ساله در فیلم " خاطرات خون آشام " به خوبی درخشید . او متولد بلغارستان می باشد. او به طور مداوم نشان داد که می تواند با کمک طراحانی چون Elie Saab و Monique  ، نه تنها یکی از مدل ها در مد و لباس باشد بلکه آنچنان موفق بوده است که هم چنان صاحب فرش قرمز است.
Solange Knowles
دختر آوازه خوان در فیلم " افتخار خانواده" می باشد. او در بسیاری از شاخه های مد ، به مانند یک ستاره می درخشد. او اولین آلبوم مد و لباس خود را در سال 2009 منتشر کرد .

Alicia Vikander
بازیگر 24 ساله سوئدی، که با کمک طراحان لباس و مد توانست یکی از ستارگان  فرش قرمز شود. او از جمله کسانی است که برای لباس های او از طرح های گوچی استفاده شده است. لباس های مجلسی او بسیار زیبا می باشد و تمامی علاقه مندان او منتظر دیدن مدل های مد شده او در سال 2013 می باشند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar

قیمت: 39000 تومان



درباره ما
دانلود آهنگ,خریداینترنتی,دانلودرایگان,عکس بازیگران سینما,اس ام اس,کدپیشواز,جدیدترین مدل ها,موزیک ویدئو,لوازم آرایشی,فال وطالع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد این وب سایت راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 173
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 1,613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 7,713
  • بازدید سال : 61,115
  • بازدید کلی : 1,692,752